Wypróbuj za darmo

wtorek, 13 października 2020

Pełna integracja z Empik Marketplace

Do tej pory integracja z Empik Marketplace pozwalała wyłącznie na pobieranie zamówień do panelu BaseLinkera. Rozszerzyliśmy funkcje modułu o możliwość wystawiania ofert oraz synchronizacji stanów i cen. Proces wystawiania odbywa się analogicznie jak w w innych integracjach marketplace -  na podstawie produktów z podłączonego magazynu - może to być magazyn sklepu, hurtownia, magazyn BaseLinker lub system ERP. 

Poznaj kluczowe możliwości integracji z Empik:
  • szybkie wystawianie ofert,
  • import ofert wystawionych poza naszym systemem i ich obsługa bezpośrednio w panelu BaseLinker,
  • eksport ofert do pliku,
  • automatyczna synchronizacja ofert pod kątem stanów i cen zgodnie z danymi w magazynie,
  • pobieranie zamówień ze wszystkich kont Empik do panelu BaseLinker,
  • przekazywanie zamówień do sklepu internetowego,
  • automatyczne przekazywanie numerów przesyłek oraz statusów zamówień z panelu BaseLinker do Empik Marketplace.

Empik Marketplace działa w oparciu o katalog produktów - każdy produkt musi mieć założoną oddzielną kartę z przypisanym numerem GTIN (EAN). Zależnie od tego, czy karta produktu już istnieje bądź nie, opracowaliśmy we współpracy z Empik osobne mechanizmy wystawiania ofert za pomocą naszego systemu - więcej informacji na ten temat zawarliśmy w artykule Wystawianie ofert Empik. Ponieważ są to nowe rozwiązania, integrację traktujemy jeszcze jako testową i będziemy wdzięczni za wszystkie spostrzeżenia.

Integrację z Empik w łatwy sposób podłączysz do swojego konta w dziale Integracje.
W artykule Konfiguracja konta Empik opisaliśmy proces krok po kroku wraz z pomocnymi wskazówkami na temat korzystania z modułu.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza