sobota, 21 lipca 2018

Przyśpieszone przekazywanie numerów przesyłek

Wiemy, że w branży e-commerce istotna jest szybkość reakcji na składane zamówienia oraz sprawne przekazywanie numerów nadania paczek. W związku z tym w BaseLinkerze systematycznie usprawniany funkcjonalności, z jakich możesz korzystać. Sprawdź, co udoskonaliliśmy w ostatnim czasie.


Więcej wydajnych serwerów

Od kilku miesięcy systematycznie przenosimy kolejne funkcjonalności na osobne, wydajne serwery. Dzięki temu zadania rozkładane są na większą liczbę maszyn – każdy serwer pracuje optymalnie, przyspieszając procesy zachodzące w BaseLinkerze.

Przekazywanie numerów przesyłek – co się zmieniło?

Większość serwisów sprzedażowych (w tym Amazon, eBay czy Allegro) wymaga podawania numerów przesyłek jak najszybciej po zakupie produktu. Aby ułatwić Twoją pracę, w ciągu ostatnich dni, usprawniliśmy i przyspieszyliśmy proces przekazywania numerów nadania paczek.
Do tej pory, numery przesyłek były przekazywane do Allegro oraz eBay 4 razy dziennie (w godzinach 9.00, 13.00, 16.00, 23.00). Do sklepu internetowego trafiały tylko raz w ciągu doby (w nocy).

Teraz numery nadania przekazywane są do każdego serwisu niemal natychmiast. Czas od utworzenia przesyłki do przekazania numeru nadania sprawdzisz w tabeli poniżej.
    do sklepu internetowego:natychmiast (kilka sekund)
    do allegro:natychmiast (kilka sekund)
    do eBay:natychmiast (kilka sekund)
    do Amazon:do 30 minut (limity Amazon)
    do innych marketplace
    (Etsy, Arena, Empik):
    natychmiast (kilka sekund)

    Ponadto, jeśli API danego systemu to umożliwia, przekazanie numeru nadania jednocześnie zmienia status zamówienia w serwisie na „wysłane”.

    3 komentarze:

    1. Super! Czekamy na równie szybkie przekazywanie statusów zamówień do sklepu.

      OdpowiedzUsuń
    2. Niestety brakuje mi pewnej funkcji w przekazywaniu numerów do sklepu. Przypisywanie form wysyłek z BL, do from wysyłek ze sklepu internetowego. Bywa że kurierzy są różnie nazywani w sklepie internetowym, i tutaj pojawia się problem. Mamy taką funkcje w integracji allegro/ebay/amazon, natomiast nie w sklepie internetowym :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Taka opcja jest dostępna. Po instrukcje może Pan zgłosić się do naszego supportu :)

        Usuń