wtorek, 22 maja 2018

Miniaturki i SKU na liście zamówień

Lista zamówień w BaseLinkerze została rozbudowana o nowe funkcjonalności:
  • Wyświetlanie miniaturek produktów
  • Wyświetlanie SKU, EAN, ID i parametrów produktu przy każdej pozycji
  • Wyszukiwanie zamówień po SKU, EAN i ID poszczególnych produktów
Powyższe opcje włączyć można w dziale Manager zamówień -> Ustawienia. Opcja wyszukiwania po SKU, EAN i ID dostępna jest natomiast z poziomu zaawansowanego wyszukiwania.


Opcja wyświetlania miniaturek produktów dostępna jest w 3 wariantach:
  • Miniaturki w rzędzie nad zamówieniem - opcja sprawdzi się, gdy w zamówieniach często występuje wiele pozycji. Dzięki niej lista zamówień pozostanie w miarę kompaktowa
  • Miniaturki obok każdego produktu - zalecana do uruchomienia, gdy w zamówieniu najczęściej jest jeden produkt (i gdy rzeczywiście miniaturki są potrzebne na liście)
  • Miniaturki po najechaniu na zamówienie (w dymku) - opcja pomocnicza do szybkiego sprawdzenia zawartości zamówienia, nie wpływa tak bardzo na przejrzystość tabelki
Jeśli dana pozycja zamówienia zawiera więcej niż 1 sztukę produktu, ilość sztuk dodatkowo wypisana jest w rogu miniaturki. Sugerujemy, aby korzystać z opcji miniaturek tylko, jeśli rzeczywiście będą one miały wspomagać zarządzanie zamówieniami. Miniatury znacząco wpływają na przejrzystość tabeli i mogą odwracać uwagę od kluczowych informacji o zamówieniu. Przypominamy, że samo kompletowanie zamówień najlepiej wykonywać przy użyciu wydruku "Lista wysyłkowa (+miniaturki) [PDF]" lub "Spis produktów [PDF]".

Cieszymy się, że w końcu możemy udostępnić szerokiemu gronu te funkcjonalności. Wielokrotnie otrzymywaliśmy od Was zapytania na ten temat. Chociaż funkcje wydają się pozornie proste i kosmetyczne, wymagały bardzo dużo pracy i wewnętrznej przebudowy całej listy zamówień. BaseLinker operuje na ogromnej bazie zamówień i priorytetem jest dla nas wydajność i szybkość działania systemu. Dodanie tych opcji przy jednoczesnym zachowaniu obecnej szybkości przeglądania i wyszukiwania zamówień było sporym wyzwaniem. Nowa lista zamówień była przez kilka tygodni stopniowo uruchamiana na kolejnych kontach, aby testować wydajność i obciążenie, jakie generowane jest przez nowy moduł. Niektórzy z Was zauważyli ostatnio subtelne różnice na liście zamówień, gdy konto akurat zaczynało korzystać z nowej wersji tabeli :) Udanego testowania nowych opcji!

21 komentarzy:

  1. Przydałoby się jeszcze aby miniaturka była widoczna przy wystawianiu aukcji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle na wysokości zadania. Super że słuchać uwaga waszych klientów )

    OdpowiedzUsuń
  3. zobaczycie jak zrobią moduł Pick&Pack ze sprawdzaniem dodawanych produktow do paczki on the fly po barcode's. to będzie prawdziwa bomba. ryzyko pomyłek przy pakowaniu spadnie do zera, plus wydajność pakowania. nie trzeba chyba mówić jak to wplynie korzystnie na codzienną pracę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, no super a na keidy planowany taki moduł?

      Usuń
    2. Wiadomo kiedy ten moduł ma powstać ? :)

      Usuń
  4. no i tego mi brakowało do szczęścia :)
    celujący z plusem

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna funkcjonalność, BaseLinker nie zawodzi, jednak mamy jeden problem- przy próbie zmiany ustawień pojawia się komunikat "Niepoprawna wartość pola '{0}'." i ustawienia się nie zapisują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niektórych kontach mógł się chwilowo pojawić taki komunikat przy zapisie opcji, bardzo proszę spróbować ponownie.

      Usuń
    2. Wszystko działa już w należytym porządku, dziękuję za pomoc i gratulują dobrej roboty :)

      Usuń
  6. Super zmiany! Ja właśnie rozmawiałem z shumee.pl W kilka tygodni ma się pojawić wtyczka do ich marketplacu. Jak napisał "PEKO" - Jak zwykle na wysokości zadania.

    Gorąco was polecam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, fajnie.
    Czekam jeszcze z niecierpliwością jak pojawią się miniaturki w sekcji wystawianie Allegro. Dobrze byłoby widzieć jaki produkt wystawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa. Dawno na to czekałem.

    Jeszcze tylko sortowanie po SKU poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego niestety nie możemy zaproponować :( Są dwie kwestie: 1. Zamówienie może mieć różne towary o innych sku, więc nie wiadomo jak posortować zamówienia. 2. Ze względu na budowę bazy przy takim sortowaniu lista zamówień generowała by się bardzo długo.
      Polecam sprawdzić wydruk "spis produktów", który można sortować po SKU.

      Usuń
    2. Korzystam już oczywiście z spis produktów i sortuje po SKU w excelu.
      Jednak gdyby można było to robić z poziomu baselinkera gdzie widać teraz zdjęcia to byłoby super ułatwienie. Liczę na to że uda się kiedyś to wprowadzić. Pamiętam jak pisaliście że numeru SKU nie da się na liście wprowadzić i zdjęć też się nie da :P

      Tak więc liczę, że się da w przyszłości to wprowadzić.

      ad.1 - SKU1, SKU1, SKU1 ( i inne sku z zamówienia ) , SKU1, SKU1. - W takiej postaci można sortować. Człowiek już sobie zaznaczy co chce drukować.

      Usuń
  9. Czekam jeszcze na możliwość stałego ustawienia widoczności większej ilości produktów na danej karcie, a nie tylko poprzez filtr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie dobry pomysł , na stałe ilość a nie poprzez filtr

      Usuń
  10. Mi do szczęścia brakuje kolumny Liczba Porządkowa na Proformach i Fakturach i będzie ideał !

    Bo tak klient nie ma jak powiedzieć tobie o którą pozycję chodzi, jak masz ich setki jest ciężko...

    OdpowiedzUsuń
  11. BRAWO :) Na to czekaliśmy, dobra robota.

    OdpowiedzUsuń
  12. W moim przypadku bardzo przydatna opcja. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Usprawnieniem było by jeszcze dodanie buttona własnej akcji automatycznej. Wtedy nie będzie potrzeby wchodzenia w kartę transakcji lub zaznaczanie i wywoływanie akcji z menu.

    OdpowiedzUsuń